موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 19 |
مدیریت 3 |
میان رشته ای 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 31 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 11 |
A+ 6 |
الف 3 |
A 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
نویسنده مسئول : شفیعی سروستانی، مریم ؛ نویسنده : کشاورزی، فهیمه ؛ درفش، ثریا ؛
مجله : پژوهش در برنامه ریزی درسی » زمستان 1401 - شماره 75 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 14 تا 25 )
کلیدواژه ها: دوره ابتدایی سیستم اطلاعات مدیریت تجارب زیسته برنامه شاد معلمان
-
2.
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب
نویسنده مسئول : شفیعی سروستانی، مریم ؛ نویسنده : رجائی آذرخوارانی، عباس ؛ محمدی، مهدی ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی آموزش عالی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 33 تا 61 )
کلیدواژه ها: دانشگاه کارآفرینی آموزش عالی برنامه درسی زیست بوم دانش کارآفرینی مبتنی بر دانش دانشگاه کارآفرین فراترکیب پژوهش
-
3.
طراحی چارچوب برنامه درسی دوره ابتدایی در بحران همهگیری بیماری کرونا
نویسنده : خوشبخت، فریبا ؛ شفیعی سروستانی، مریم ؛ محمد جعفری، خاطره ؛ میرغفاری، فاطمه ؛ خادمی، سولماز ؛ نویسنده مسئول : ناصری جهرمی، رضا ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » تابستان 1401 - شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها: طراحی دوره ابتدایی کرونا چارچوب برنامه درسی همهگیری
-
4.
طراحی برنامه درسی آموزش شایستگیهای معلم عشایر کوچنده برای دانشجو معلمان سهمیه عشایری دانشگاه فرهنگیان- رویکرد دیکوم
نویسنده : شفیعی سروستانی، مریم ؛ جهانی، جعفر ؛ محمدی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : رحیمی پردنجانی، یعقوب ؛
مجله : اندیشه های نوین تربیتی » بهار 1401، دوره هیجدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 163 تا 193 )
کلیدواژه ها: تربیت معلم سرفصل برنامه درسی رویکرد دیکوم تحلیل شغل معلمی دانشجو معلمان عشایری
-
5.
مطالعه فراترکیب مؤلفههای سواد انتقادی دانشجویان
نویسنده : جوانمرد، علی ؛ جهانی، جعفر ؛ محمدی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : شفیعی سروستانی، مریم ؛
مجله : پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی » بهار و تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 122 تا 141 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی شایستگی اجتماعی روش فراترکیب سواد انتقادی مولفههای سواد انتقادی
-
6.
نقش اخلاق حرفهای در سلامت سازمانی با واسطهگری رفتار شهروندی سازمانی: مطالعه موردی آموزش و پرورش یاسوج
نویسنده مسئول : شفیعی سروستانی، مریم ؛ نویسنده : درخشان فر، تورج ؛ مزگی نژاد، سمیه ؛
مجله : علوم تربیتی » بهار و تابستان 1401 - شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها: اخلاق حرفهای رفتار شهروندی سازمانی سلامت سازمانی
-
7.
طراحی چارچوب سیستمی مدرسه مبتنی بازی انگاری(گیمیفیکیشن): رویکرد فراترکیب
نویسنده : شفیعی سروستانی، مریم ؛ محمدی، مهدی ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ جهانی، جعفر ؛ نویسنده مسئول : نوری صادق، فریده ؛
مجله : مطالعات برنامه ریزی آموزشی » بهار و تابستان 1400- شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 58 تا 78 )
کلیدواژه ها: یادگیری مبتنی بر بازی مدرسه مبتنی بر گیمفیکیشن تکنیکهای بازی انگاری بازی انگاری
-
8.
مطالعه ای فراترکیب درشناسایی شایستگی های شهروندجهانی همزیست با کرونا درنظام آموزش و پرورش
نویسنده مسئول : البرزی، محبوبه ؛ نویسنده : خوشبخت، فریبا ؛ شفیعی سروستانی، مریم ؛ محمدی، مهدی ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ معارف، پریسا ؛ میرغفاری، فاطمه ؛
مجله : مطالعات اجتماعی ایران » بهار 1401، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 28 تا 52 )
کلیدواژه ها: شهروند جهانی فراترکیب کرونا همزیست اموزش وپرورش
-
9.
اثر بخشی برنامه درسی تجربه شده در توسعه شایستگی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نویسنده مسئول : شفیعی سروستانی، مریم ؛ نویسنده : محمدی، مهدی ؛ جهانی، الهام ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » بهمن و اسفند 1400، دوره چهاردهم - شماره 6 ISC (9 صفحه - از 396 تا 404 )
کلیدواژه ها: فرهنگ برنامه درسی مهارت شایستگی فرهنگی
-
10.
شناسایی ویژگیهای معلم اثربخش در آموزش مجازی دوران کرونا- رویکرد فراترکیب
نویسنده : شمشیری، بابک ؛ میرغفاری، فاطمه ؛ جوانمرد، علی ؛ نویسنده مسئول : شفیعی سروستانی، مریم ؛
مجله : نوآوری های آموزشی » زمستان 1400 - شماره 80 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 105 تا 131 )
کلیدواژه ها: حضور شناختی معلم اثربخش حضور اجتماعی رویکرد فراترکیب حضور تدریس