Winter 2015, Volume 22 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Zare-ee، Abbas ؛ Mohd Don، Zuraidah ؛ Shu Sim، Tam ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:ELTProfessional developmentTeacher ResearchTeaching English
-
نویسنده : Asadi، Masoud ؛ Golfam، Arsalan ؛ Aghagolzadeh، Ferdows ؛
(24 صفحه - از 29 تا 52 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse AnalysisIdeologySocial Actorsdiscursive structuresSocio-Semantic Features
-
نویسنده : Moghaddam Kiya، Reza ؛
(33 صفحه - از 53 تا 85 )
کلیدواژه ها:genderuniversityReading comprehension anxietySecond language classroom anxietyMajor type
-
نویسنده : hajiyan، khadijeh ؛ khodayar، ebrahim ؛
(22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:HafizEulogyMorabete (Stationing)RebatMahdaviyyat (Islamic Messianic Vision)Mahdi Mo‘ud (Islamic Promised Last Day Savior)
-
نویسنده : Kordnaeij، Asadollah ؛ Bakhshizadeh، Alireza ؛ Askaripoor، Hossein Askaripoor ؛
(22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها:Consumer behaviorbrand equityCounterfeitsClothing Industry
-
نویسنده : rezaloo، reza ؛ Alizadeh sola، Mohammad ؛ Kazempour، Mehdi Kazempour ؛
(20 صفحه - از 131 تا 150 )
کلیدواژه ها:chronologyNW IRANKhanghah CemeteryIron Age Graves
-
Grammar Strategies-Based Instruction and EFL IranianLearners' Achievement of Grammar: A Mixed Model
مقالهنویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Ruhi Athar، Mehdi ؛
(22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:grammar strategies (GSs)grammar strategiesbased instruction (GSBI)languagelearner strategies (LLSs)strategic selfregulated (S2R) model of learning