مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه فرهنگ در دانشگاه اسلامی 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ شاهی، محبوبه ؛ نجات، سهیل ؛ محمودی نسب، سحر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 106 تا 124 )
-
2.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها:برند مقصدارزیابی محصولنگرش به محصولتصویر برند کشور مبداتمایل به سفر
-
3.
نویسنده : علیزاده ثانی، محسن ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛ عرب، محبوبه ؛
مجله:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»تابستان 1395 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 293 تا 308 )
-
4.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد