زمستان 1395 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ ابدالی، علی ؛
(14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها: یارانه اعتماد سیاسی ابزارهای بازاریابی سیاسی بازاریابی سیاسی
-
شناسایی الزامهای مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تندمصرف در حوزه بازاریابی
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خانلری، امیر ؛ ظهوری، بهاره ؛
(17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها: تحلیل مضمون ذینفعان مسئولیت اجتماعی شرکت متاسنتز کالاهای تندمصرف
-
تاثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
(18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی نوآوری سازمانی عملکرد برند اینرسی دانش شدت کارآفرینی
-
تاثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدا و تمایل به سفر
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
(18 صفحه - از 63 تا 80 )
کلیدواژه ها: برند مقصد ارزیابی محصول نگرش به محصول تصویر برند کشور مبدا تمایل به سفر
-
تاثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاهها
نویسنده : اکبری، محسن ؛ ابراهیم پور، مصطفی ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛
(20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها: مناطق آزاد نظریه نهادی دوسوتوانی عملکرد پایدار بهرهبرداری و اکتشاف
-
قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابتپذیری
نویسنده : علاء الدینی، امیرعباس ؛ قنبری جهرمی، محمدجعفر ؛
(20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها: رقابتپذیری حقوق رقابت رقابت در بازار سیاست رقابتی مداخله دولت در اقتصاد
-
بخشبندی بازار مشتریان دوربینهای عکاسی دیجیتال
نویسنده : حدادیان، سیما ؛ پویا، علیرضا ؛
(18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها: بخشبندی بازار تحلیل خوشهای تحلیل تشخیصی تاکسنومی ابعاد معرف تحلیل مولفه اصلی