کلیدواژه ارزش ادراک شده / (97 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قاسمی نوقابی، مریم ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحه - از 140 تا 148 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
2.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
3.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحه - از 437 تا 454 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
4.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
5.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحه - از 127 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
6.
نویسنده : یزدانی، حسین ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1401- شماره 36 (18 صفحه - از 128 تا 145 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریوفاداری برندارزش ادراکﺷﺪهمشتریمشتریان
-
7.
نویسنده : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
8.
نویسنده مسئول : بهروزی، سمانه ؛ نویسنده : سهرابی، طهمورث ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحه - از 26 تا 42 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری نگرشیمشتریان بانکهویت نام تجاری
-
9.
نویسنده : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 279 تا 317 )
کلیدواژه ها:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشتزنهامراکز خریدارزشمدلپژوهش
-
10.
نویسنده : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (25 مقاله)
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)