کلیدواژه ارزش ادراک شده / (77 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
رواﺑﻂ ﺳﺎﺧﺘﺎری اﺑﻌﺎد زﯾﺒﺎﯾﯽﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺎﺷﮕﺎهﻫﺎی ورزﺷﯽ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان ﺑﺎ ﺟﺬب و وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن: ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ارزش ادراکﺷﺪه
نویسنده : كشاورز، مهرداد ؛
مجله : پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری » بهار 1401 - شماره 26 (8 صفحه - از 74 تا 81 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی اﺑﻌﺎد زﯾﺒﺎﯾﯽﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ارزش ادراکﺷﺪه
-
2.
مروري برعوامل موثر بر قصد مراجعه مجدد و توصیه کلامی در مشتریان رستورانهاي ارگانیک مشهد
نویسنده : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 9؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (10 صفحه - از 2178 تا 2187 )
کلیدواژه ها: رضايت كيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
3.
فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری
نویسنده مسئول : رستگار، عباسعلی ؛ نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (27 صفحه - از 535 تا 561 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ارزش ادراک شده فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی قصد مشتری
-
4.
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک درک شده بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی فرهنگ مشتریان (مطالعه موردی: بانک سپه استان خراسان شمالی)
نویسنده : نوروزی، محمد ؛ قدرتی زوارم، عباس ؛ حقیقی، امان الله ؛ قریشی، رضا ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » پاییز 1400، دوره چهارم- شماره 48 جلد سوم (15 صفحه - از 32 تا 46 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ارزش ویژه برند ارزش ادراکشده فرهنگ مشتری
-
5.
پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زنهای مراکز خرید و مالها
نویسنده : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها: مال ارزش ادراک شده مرکز خرید گشت زن ها
-
6.
تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیلگر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج
نویسنده مسئول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ نویسنده : اکبری پور، زهرا ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 156 تا 175 )
کلیدواژه ها: هویت اجتماعی ارزش ادراک شده اثر اجتماعی نوآوری مصرف کننده قصد خرید محصولات ارگانیک
-
7.
ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاههای همواره تخفیف
نویسنده : نصری، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 132 تا 152 )
کلیدواژه ها: علل تخفیف کلیشه اجتماعی هیجانات عاطفی فروشگاه همواره تخفیف ارزش ادراکشده
-
8.
تحلیل کالبدی اثر تصویر مقصد گردشگری بر ارزش و کیفیت خدمات ادراک شده به عنوان عوامل اثرگذار بر تجربه گردشگران شهری (مطالعه موردی: منطقه گردشگری دارآباد)
نویسنده : کیانی سلمی، صدیقه ؛
مجله : برنامه ریزی توسعه کالبدی » پاییز 1399 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی ارزش ادراک شده کیفیت عوامل ملموس ادراک شده کیفیت عوامل ناملموس ادراک شده منطقه گردشگری دارآباد تهران
-
9.
ارزیابی تأثیر مؤلفههای فرهنگی جمعگرایی و فردگرایی بر تمایل به خرید محصولات آرایشی بهداشتی
نویسنده مسئول : دانش پرور، میترا ؛ نویسنده : عاشوری، سمیه ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مهر و آبان 1399 - شماره 103 رتبه علمی-ترویجی/ISC (12 صفحه - از 89 تا 100 )
کلیدواژه ها: مذهب ارزش ادراک شده تمایل به خرید مولفههای فرهنگی محصولات آرایشی و بهداشتی حلال
-
10.
تاثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرفکنندگان
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : زرین فرد، نرگس ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز 1399 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (37 صفحه - از 3 تا 39 )
کلیدواژه ها: نگرش برند لوکس ارزش ادراکشده رفتار توصیهای تمایل به پرداخت مبلغ بیشتر