-
1.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ باقری، صدیقه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر شرکتارزش درکشدههزینه جابجایی
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ باقری، صدیقه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر شرکتارزش درکشدههزینه جابجایی