کلیدواژه ارزش درک شده / (49 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » پاییز 1401 - شماره 56 (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان ارزش درک شده کیفیت درک شده اعتماد مشتریان اثربخشی ارتباطات
-
2.
بررسی رابطه ابعاد تعهد مشتری به برند باارزش درک شده و کیفیت ادراک شده در بین خریداران تلفن همراه (مورد مطالعه: برند سامسونگ در شهر تهران)
نویسنده : وهابزاده، شادان ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ خشنود قشلاقی، مجتبی ؛
مجله : کنکاش مدیریت و حسابداری » زمستان 1400 - شماره 3 (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها: ابعاد برند ارزش درک شده کیفیت درک شده خشنودی خریداران تلفن همراه برند سامسونگ
-
3.
بررسی تاثیر شبکههای اجتماعی بر بازاریابی ورزشی در فروشگاههای لوازم ورزشی دارای سایت و فضای مجازی و خریداران لوازم ورزشی
نویسنده : رمضان قربانی، جواد ؛ فرزام، پوریا ؛
مجله : کنکاش مدیریت و حسابداری » زمستان 1400 - شماره 3 (12 صفحه - از 86 تا 97 )
کلیدواژه ها: ابعاد برند ارزش درک شده کیفیت درک شده خشنودی خریداران تلفن همراه برند سامسونگ
-
4.
تاثیر دسترسی به خدمات و درک کیفیت خدمات بر ارزش درک شده، رضایت و وفاداری در مراکز ورزشی
نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛ نویسنده : نظری، ناصر ؛
مجله : مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش » زمستان 1400 - شماره 15 (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها: رضایت وفاداری دسترسی به خدمات درک کیفیت خدمات ارزش درک شده
-
5.
تاثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره
نویسنده : شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی » زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحه - از 333 تا 348 )
کلیدواژه ها: قصد خرید ارزش درک شده هویت اجتماعی فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی رضایتمندی مصرفکنندگان
-
6.
تاثیر تصویر برند، انتظارات مشتریان و کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو)
نویسنده : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رضایت مشتریان وفاداری مشتریان تصویر برند ارزش درک شده انتظارات مشتریان
-
7.
رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار (نمونه موردمطالعه: شهر یزد)
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سکینه ؛
مجله : گردشگری شهری » پاییز 1400-دوره هشتم ، شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها: گردشگری گردشگری پایدار هوش فرهنگی ارزش درک شده
-
8.
بررسی راهبردی مرزهای بازار بر مبنای تفکر استراتزی اقیانوس آبی
نویسنده : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ جعفری، فاطمه ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان » تابستان 1400 - شماره 2 (15 صفحه - از 163 تا 177 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند عملکرد برند ارزش درک شده هتلهای استان اردبیل
-
9.
بررسی تاثیر بسته بندی بر تصمیم خرید ناگهانی با نقش میانجی ارزش درک شده و تعدیلگری خلقیات مصرف کننده و فشار زمان
نویسنده : قاسمی، عباس ؛ قربانی فرد، بهنام ؛
همایش : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » دوره 4؛ 1400/03/30 - 1400/03/30 (12 صفحه - از 189 تا 200 )
کلیدواژه ها: بسته بندی خرید ناگهانی ارزش درک شده خلقیات مصرف کننده فشار زمان
-
10.
تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامهای و مدت استفاده از برنامههای تلفن همراه
نویسنده : اقبالی، عرفان ؛ شاهپوری ارانی، مهیار ؛ نویسنده مسئول : الوندی، محسن ؛
مجله : جامعه، فرهنگ و رسانه » بهار 1400 - شماره 38 رتبه علمی-ترویجی/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها: ارزش درک شده معادلات ساختاری pls تمایل به خرید درون برنامه ای مدت استفاده از برنامه