موضوع (تعداد مقاله) |
---|
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 9 |
حوزه سلامت 2 |
علوم اجتماعی 1 |
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 14 |
-
1.
رابطه حل مسأله اجتماعی با پذیرش و استفاده از منابع مبتنی بر وب در فعالیتهای آموزشی- پژوهشی بر اساس مدل پذیرش فناوری
نویسنده مسئول : پرهام نیا، فرشاد ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » مرداد و شهریور 1401، دوره پانزدهم - شماره 3 ISC (9 صفحه - از 271 تا 279 )
کلیدواژه ها: پذیرش فناوری دانشجویان علوم پزشکی حل مساله اجتماعی منابع وبی کرمانشاه.
-
2.
موانع رفتار اطلاعیابی دانشجویان پرستاری در دروس زبان انگلیسی عمومی و زبان تخصصی از دیدگاه اساتید: مطالعه کیفی
نویسنده مسئول : Parhamnia، Farshad ؛ نویسنده : فرهیان، مجید ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » مرداد و شهریور1400، دوره چهاردهم - شماره 3 ISC (9 صفحه - از 121 تا 129 )
کلیدواژه ها: رفتار اطلاعیابی زبان تخصصی موانع اطلاعیابی زبان انگلیسی عمومی
-
3.
عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراکدانش: مرور نظاممند یک دهه پژوهش در دو پایگاه اطلاعاتی فارسی
نویسنده مسئول : Parhamnia، Farshad ؛
مجله : مدیریت دانش سازمانی » تابستان 1400 - شماره 13 ISC (57 صفحه - از 129 تا 185 )
کلیدواژه ها: اشتراک دانش تسهیم دانش مرور نظاممند اشتراک اطلاعات اشتراک داده اطلاعات دانش کارکنان رفتار پژوهش عوامل مدیریت متغیر
-
4.
اشتراک دانش و تفکر تأملی در اساتید درس انگلیسی برای اهداف ویژه رشتههای پیراپزشکی
نویسنده مسئول : فرهیان، مجید ؛ نویسنده : پرهام نیا، فرشاد ؛
مجله : توسعه آموزش جندی شاپور اهواز » تابستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 2 (15 صفحه - از 415 تا 429 )
کلیدواژه ها: اشتراک دانش تفکر تاملی اساتید انگلیسی برای اهداف ویژه عدم رغبت
-
5.
مطالعه دیدگاه اعضای هیئت علمی از نوآوری و کیفیت خدمات در کتابخانههای هوشمند و قصد رفتاری آنها با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM)
نویسنده : پرهامنیا، فرشاد ؛
مجله : کتابداری و اطلاع رسانی » تابستان 1400 شماره 94 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها: مدل پذیرش فناوری (TAM) نوآوری خدمات کتابخانه هوشمند کیفیت خدمات
-
6.
واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تاکید بر کنش متقابل نمادین
نویسنده : پرهام نیا، فرشاد ؛
مجله : بازیابی دانش و نظامهای معنایی » بهار 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 143 تا 163 )
کلیدواژه ها: ارتباطات علمی ارتباطات علمی غیررسمی مکتب شیکاگو کنش متقابل نمادین
-
7.
بررسی نیازهای اطلاعاتی مراقبان غیرحرفهای افراد بزرگسال مبتلا به آلزایمر در منزل: یک مطالعه کیفی
نویسنده : Parhamnia، Farshad ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » بهار 1399 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم (13 صفحه - از 57 تا 69 )
کلیدواژه ها: نیازهای اطلاعاتی تحلیل محتوا آلزایمر مطالعه کیفی بزرگسال همراهان بیمار
-
8.
مهارت حل مسئله و خودکارآمدی در رفتار اطلاعجویی دانشجویان علوم انسانی در تدوین پایاننامه
نویسنده مسئول : پرهام نیا، فرشاد ؛ نویسنده : فرهیان، مجید ؛
مجله : مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات » بهار 1399 - شماره 121 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 67 تا 78 )
کلیدواژه ها: علوم انسانی دانشجویان تحصیلات تکمیلی خودکارآمدی رفتار اطلاعجویی مهارت حل مسئله اطلاعات دانشجویان
-
9.
بازاندیشی هرمنوتیک در شکلگیری پژوهشهای کیفی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی با تأکید بر دیدگاه گادامر
نویسنده : پرهامنیا، فرشاد ؛
مجله : بازیابی دانش و نظامهای معنایی » پاییز 1398 - شماره 20 ISC (26 صفحه - از 123 تا 148 )
کلیدواژه ها: نظامهای بازیابی اطلاعات روش کیفی هرمنوتیک علم اطلاعات و دانش شناسی
-
10.
سنجش میزان تابآوری کارکنان کتابخانههای عمومی در برابر زلزله : نمونه موردی کارکنان کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه
نویسنده مسئول : پرهام نیا، فرشاد ؛ نویسنده : مرادی، محمود ؛
مجله : دانش شناسی » پاییز 1398 - شماره 46 رتبه C (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: کتابخانههای عمومی کارکنان زلزله کرمانشاه تابآوری