مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Language Horizons 1 |
نشریه جستارهای زبانی 1 |
نشریه Teaching English as a Second Language Quarterly 1 |
نشریه Journal of English Language Teaching and Learning 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
بین المللی 1 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Forough Ameri، Amirhamid ؛
مجله:Language Horizons»Autumn 2022, Volume 6 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 87 تا 114 )
کلیدواژه ها:Confirmatory Factor AnalysisEnglish Language TeachersCross-Cultural studyEnglish language learnersteachers’ (dis)respect for learners
-
2.
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Moradi، Fatemeh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2022 - Number 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:questionnaireConfirmatory and Exploratory Factor AnalysisCulture management
-
3.
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Hassanzadeh، Mohammad ؛ Masoudi، Masoomeh ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2021, Volume 12 Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 433 تا 462 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisConfirmatory Factor AnalysisStructural equation modelingcognitive activation writing strategiesstrategies-based instruction
-
4.
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Hosseinnezhad، Hedieh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3.2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 67 تا 109 )
کلیدواژه ها:EFL studentsPeer SupportSocial Supportive FunctionsInstrument ValidationConfirmatory and Exploratory Factor Analysis