Winter and Spring 2022 - Number 29 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Ghahraki، Shahram ؛ Ketabi، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Tavakoli، Manssor ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:MSRTIRTitem difficultyitem discriminationaccountabilityItem Analysishigh-stakes
-
نویسنده : Heidari، Hadi ؛ Zarei، Abbas Ali ؛ نویسنده مسئول : Malmir، Ali ؛
(17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:national identityidentity dimensionsL2 IdentityMultidimensional L2 Identity Questionnaire (MLIQ)
-
نویسنده مسئول : Hemmati، Fatemeh ؛ نویسنده : Rohani Ravari، Maaryam ؛ Rouhi، Afsar ؛
(17 صفحه - از 44 تا 60 )
کلیدواژه ها:lexical inferencingvocabulary gainconcordance length
-
نویسنده مسئول : Jafarigohar، Manoochehr ؛ نویسنده : Zununi Vahed، Fatemeh ؛ Sarani، Abdullah ؛ Hadavizadeh، Ali ؛ Divsar، Hoda ؛
(18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:intervention strategiesscaffoldingcontingencythe MCTthe CSF
-
نویسنده مسئول : Mahmoodi، Mohammad Hadi ؛ نویسنده : Sheykholmoluki، Hamidreza ؛
(20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:Working memory capacitySemantic primingMorphosyntactic processingsyntax-semantics interface
-
نویسنده : Ghane، Mohammad Hossein ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
(19 صفحه - از 99 تا 117 )
کلیدواژه ها:genre-based instructionacademic writing self-efficacyself-efficacy questionnaireTEFL graduate studentsthesis proposal writing skills
-
نویسنده : Moradian، Mahmood Reza ؛ Ramezanzadeh، Akram ؛ نویسنده مسئول : Khazaie، Saeed ؛
(15 صفحه - از 118 تا 132 )
کلیدواژه ها:IslammodernismPostmodernismIranian EFL contextcritical examinationorientations to language teaching
-
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Moradi، Fatemeh ؛
(22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:questionnaireConfirmatory and Exploratory Factor AnalysisCulture management
-
نویسنده : Nateghian، Nooshin ؛ نویسنده مسئول : Mohammadnia، Zhila ؛
(16 صفحه - از 155 تا 170 )
کلیدواژه ها:individual differencesIntroversionError CorrectionExtroversion
-
نویسنده : Pirzad، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Abadikhah، Shirin ؛
(27 صفحه - از 171 تا 197 )
کلیدواژه ها:Textbook Evaluationfour language skills(TBLT)Task-based lesson planHigh school English textbook
-
نویسنده : Shahmoradi، Arezou ؛ Mazandarani، Omid ؛ Barani، Ghasem ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
(16 صفحه - از 198 تا 213 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEthical ChallengesLearning Management System (LMS)
-
نویسنده مسئول : Soleimani، Habib ؛ نویسنده : Allahveysi، Seyyed Pedram ؛
(14 صفحه - از 214 تا 227 )
کلیدواژه ها:EFL contextMultiple intelligencesTeacher Educationforeign language teaching anxietyFLTA
-
نویسنده : Yeganeh، Ali ؛ Nejadansari، Daryush ؛ نویسنده مسئول : Barati، Hossein ؛
(17 صفحه - از 228 تا 244 )
کلیدواژه ها:AccuracyfluencyEducational Technologysmart learning penyoung EFLESL learnersyoung EFL/ESL learners
-
نویسنده مسئول : esfandiari، rajab ؛ نویسنده : Allaf-Akbary، Omid ؛
(19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها:Metadiscourse MarkersResearch Articlestimulated recall