-
1.
نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ سعیدی، سعید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیاعتماد به برندعشق به برند
نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ سعیدی، سعید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیاعتماد به برندعشق به برند