تابستان 1395 - شماره 59 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تاثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛ محمدیان، بهزاد ؛
(19 صفحه - از 13 تا 31 )
کلیدواژه ها: نوآوری سرمایه فکری قابلیت یادگیری سازمانی عملکرد توسعه محصول جدید رکود دانش
-
الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛ حاجیپور، بهمن ؛ مظلومی، نادر ؛ مومنی، مصطفی ؛
(16 صفحه - از 33 تا 48 )
کلیدواژه ها: قابلیت سازمانی صنعت مواد غذایی قابلیت نوآوری ظرفیت سازمانی
-
تاثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامههای بازاریابی رابطهمند
نویسنده : شیرازی، بهناز ؛ رحیمنیا، فریبرز ؛ مرتضوی، سعید ؛
(19 صفحه - از 69 تا 87 )
کلیدواژه ها: حریم خصوصی درگیری تنوع طلبی برنامه رابطهمند تکرار خرید وابستگی و تعهد
-
شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف کننده
نویسنده : حسومیان، محمدرضا ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛
(16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها: مصرف عقلانیت مصرفکننده نظریه انتخاب عقلانی نظریه کنش عقلانی
-
الگوی تاثیر سبک بازاریابی و نظامهای محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ مقدم، امیروحید ؛
(16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی سبک بازاریابی نظام های محیطی بازاریابی صنعت سنگ های تزیینی
-
ارزیابی کیفیت وب سایت شرکت بیمه پارسیان
نویسنده : فوکردی، رحیم ؛ کلهر، شهلا ؛
(16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها: وب سایت کیفیت خدمات الکترونیک ای کوال شرکت بیمه پارسیان
-
تاثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی
نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ سعیدی، سعید ؛
(17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی اعتماد به برند عشق به برند
-
رابطه بین راهبردهای کسب وکار و راهبردهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط
نویسنده : کفچه، پرویز ؛ موسویجد، سیدمحمد ؛ مهدوی، سامان ؛
(17 صفحه - از 155 تا 171 )
کلیدواژه ها: راهبرد شرکت های کوچک و متوسط راهبرد بازاریابی راهبرد کسب وکار
-
اثر تبلیغات توصیهای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ کاظمی، احمد ؛
(17 صفحه - از 173 تا 189 )
کلیدواژه ها: تصویر فروشگاه ریسک ادراک شده تبلیغات توصیه ای مثبت تمایل به خرید از برند فروشگاهی