-
1.
نویسنده : رحیمنیا، فریبرز ؛ رمضانی، یوسف ؛ زرگران، سحر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 213 تا 232 )
کلیدواژه ها:نگرشبرندهنجارهای ذهنیقصد خریدرسانههای اجتماعیاطلاعاتکاربران
نویسنده : رحیمنیا، فریبرز ؛ رمضانی، یوسف ؛ زرگران، سحر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 213 تا 232 )
کلیدواژه ها:نگرشبرندهنجارهای ذهنیقصد خریدرسانههای اجتماعیاطلاعاتکاربران