-
1.
نویسنده : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
نویسنده : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد