مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
نشریه مدیریت توسعه و تحول 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
-
1.
نویسنده : حیدری، محسن ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : بدیع زاده، علی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1400 - شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:استانهای مرزیمدل آیزنبرگکارآفرینیاکوسیستمکارآفرینیسیاستگذاری کارآفرینی
-
2.
نویسنده : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشت زن ها
-
3.
نویسنده : شفیعی، رضا ؛ قربانی زاده، وجه اله ؛ غفاری، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (39 صفحه - از 75 تا 113 )
کلیدواژه ها:تعاملات اجتماعیهمسانیجوّ اجتماعیتراکم مشتریان (خلوتی و شلوغی)فروش فروشگاهیتجربه مشتری
-
4.
نویسنده : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 85 تا 115 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدل معادلات ساختاریهویت اجتماعی برندمسئولیت اجتماعی سازمانیبرندسازی سازمانیبانکبرنـدمدلمشتریپژوهشبرندسازی
-
5.
نویسنده : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
6.
نویسنده : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛ مهیمنی، مرجان ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 157 تا 195 )
کلیدواژه ها:تجربه زیستهروش پدیدارشناسیهزینههای مصرفکنندهسردرگمی مصرفکنندهدانش ترغیب مصرفکنندهمصرفهــابــهمصرف کننــدگانهـابـه