موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 3 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Jan-nesar Moqaddam، Qotboddin ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ Khajavy، Gholam Hassan ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhshzadeh، Hossein ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2021, Volume 11 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 29 تا 46 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL TeachersdispositionDevelopment and ValidationAssessment Identity questionnaire
-
2.
نویسنده : Samadi، Farideh ؛ Ashraf، Hamid ؛ Khajavy، Gholam Hassan ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2020 - Number 26 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 140 تا 159 )
کلیدواژه ها:genderCode of Ethicsteachers’ awarenessyears of teaching experience
-
3.
نویسنده : Hosseinnia، Mansooreh ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Khajavy، Gholam Hassan ؛ نویسنده مسئول : Ashraf، Hamid ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»December 2019, Volume 1 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 231 تا 248 )
کلیدواژه ها:EFLProfessional competenciespersonality factorslearner factorsinterpersonal factorsProfessional factorsFactors related to teaching materialsAssessment factors
-
4.
نویسنده : Pishghadam، Reza ؛ Khajavy، Gholam Hassan ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2013, Volume 16 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:language learningintelligencemetacognitionSocial and cultural capitalEnglish Foreign LanguageSEMEFL