موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 10 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 11 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 4 |
ب 2 |
بین المللی 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Fatemi، Mohammad Ali ؛ Mohajerpour، Mehrdad ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationDynamic AssessmentProfessional developmentContinuing professional development
-
2.
نویسنده : Khodashenas، Mohammad Reza ؛ Baghaei، Purya ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhshzadeh، Hossein ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 131 تا 156 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysisTeacher EducationAssessment literacyFulcher’ s assessment literacy framework
-
3.
نویسنده : Zolfaghari، Samaneh ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Zareian، Gholomreza ؛ نویسنده مسئول : Ashraf، Hamid ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (123 صفحه - از 235 تا 357 )
کلیدواژه ها:AssessmentTEFLTeacher TrainingLearner-Centred Pedagogy
-
4.
نویسنده : Saeedy Robat، Esmaeel ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Ashraf، Hamid ؛ Elahi Shirvan، Majid ؛
مجله:جستارهای زبانی»August & September 2021 - Number 63 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 315 تا 345 )
کلیدواژه ها:meta-analysisteaching strategiesstrategy-based teaching (SBT)
-
5.
نویسنده : Saeedy Robat، Esmaeel ؛ Ashraf، Hamid ؛ Elahi Shirvan، Majid ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhshzadeh، Hossein ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2021, Volume 40 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 187 تا 235 )
کلیدواژه ها:postmethodmeta-analysisLanguage Teaching Methodsthe Best Method
-
6.
نویسنده : Kalali Sani، Seyed Farzad ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Zeraatpisheh، Mitra ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2021, Volume 15 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:Goal orientationIranian EFL Teachersprofessional identityPersonal Teaching Efficacy
-
7.
نویسنده : Jan-nesar Moqaddam، Qotboddin ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ Khajavy، Gholam Hassan ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhshzadeh، Hossein ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2021, Volume 11 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 29 تا 46 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL TeachersdispositionDevelopment and ValidationAssessment Identity questionnaire
-
8.
نویسنده : Kafi، Zahra ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Zeraatpisheh، Mitra ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2020 - Number 15 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 311 تا 333 )
کلیدواژه ها:qualityCIPP ModelQuality enhancementprospectivePrivate English institutions
-
9.
نویسنده : Hosseinnia، Mansooreh ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Khajavi، Gholam Hassan ؛ نویسنده مسئول : Ashraf، Hamid ؛
مجله:Language Horizons»Autumn and Winter 2020, Volume 3 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:genderPrivate sectorPublic SectorProfessional competenciesyears of experience
-
10.
نویسنده : Hosseinnia، Mansooreh ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Khajavy، Gholam Hassan ؛ نویسنده مسئول : Ashraf، Hamid ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»December 2019, Volume 1 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 231 تا 248 )
کلیدواژه ها:EFLProfessional competenciespersonality factorslearner factorsinterpersonal factorsProfessional factorsFactors related to teaching materialsAssessment factors