-
1.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسن ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1399 - شماره 20 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:فرهنگ مشتریمداریایجاد ارزش برای مشتریوضوح نقش های عملیاتی بازاریابی و فروشهمکاری بین واحدهای بازاریابی و فروشتعامل بین واحدهای بازاریابی و فروشعملکرد تجاری شرکت و توزیع قدرت تصمیمگیری میان واحدهای بازاریابی و فروشبازارمشتریتوزیع قدرت تصمیمگیریمشتریان