موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 2 |
میان رشته ای 2 |
علوم تربیتی 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Darijani، Mohammad ؛ Anjomshoa، Leila ؛ نویسنده مسئول : Haddad Narafshan، Mehry ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2023 - Number 26 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (31 صفحه - از 580 تا 610 )
کلیدواژه ها:Listening Comprehensionlistening anxietypronunciation instructionExplicit mediatorsImplicit mediators
-
2.
نویسنده : Darijani، Mohammad ؛ Anjomshoa، Leila ؛ نویسنده مسئول : Haddad Narafshan، Mehry ؛
مجله:studies in learning and teaching English»September 2023, Volume12 - Number 2 رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 29 تا 43 )
کلیدواژه ها:Explicit Instructioncritical thinkingListening Comprehensionimplicit instructionpronunciation instruction
-
3.
نویسنده : Talebizadeh، Fatemeh ؛ Anjomshoa، Leila ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Summer 2023, Volume 2 - Number 2 (14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL learnershomeculture Attachment
-
4.
نویسنده : Jafari، Zohreh ؛ Fatehi Rad، Neda ؛ نویسنده مسئول : Anjomshoa، Leila ؛
مجله:Education Experiences»Summer & Autumn 2023, Volume 6 - Number 2 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 139 تا 152 )
کلیدواژه ها:PerceptionManagementEFL contextclassroom managementNew Management Practices
-
5.
نویسنده : Sabaghzade، Zahra ؛ Anjomshoa، Leila ؛ نویسنده مسئول : Fatehi Rad، Neda ؛
مجله:Iranian Distance Education Journal»Winter&Spring 2023, Volume 4 - Number 1 (16 صفحه - از 128 تا 143 )
کلیدواژه ها:TechnologyCritical Pedagogy (CP)EFL teacher educationCritical Digital Pedagogy (CDP)
-
6.
نویسنده مسئول : Anjomshoa، Leila ؛ نویسنده : Hadadnarafshan، Mehri ؛
مجله:Comparative Education»Autumn 2018, Volume 1- Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 112 تا 135 )
کلیدواژه ها:Teaching professionteaching challengesteacher performance
-
7.
نویسنده : Anjomshoa، Leila ؛ Bavali، Mohammad ؛ Bagheri، Mohammad Sadegh ؛ نویسنده مسئول : Sadighi، Firooz ؛
مجله:Educational Sociology»January 2017 - Number 2 ISC (15 صفحه - از 131 تا 145 )
کلیدواژه ها:External factorsEFL teachers’ performanceself-regulation.