مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه English for Academic Purposes 1 |
نشریه Foreign Language Teaching & Research 1 |
نشریه Journal of Language and Translation 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 2 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Mohamadpour، Parisa ؛ نویسنده : Tabatabaei، Omid ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionWorking memory capacityExplicit Strategy InstructionImplicit Strategy InstructionPerformance Metacognition
-
2.
نویسنده : Mohamadpour، Parisa ؛ Tabatabaei، Sayyed Omid ؛ نویسنده مسئول : Talebinejad، Mohammadreza ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2019 - Number 26 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:listening comprehension anxietyembedded metacognitive strategy instructionlistening comprehension anxietymetacognitive strategy instructiontask-based metacognitive strategy instructionembedded metacognitive strategy instruction
-
3.
نویسنده : Mohamadpour، Parisa ؛ Tabatabaei، Omid ؛ نویسنده مسئول : Talebinejad، Mohammad Reza ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:transferTBLTMetacognitive strategiesmetacognitive instructionself-regulation in listening comprehension