Talebinejad، Mohammad Reza/ 16 مقاله
| موضوع (تعداد مقاله) |
|---|
| ادبیات و زبانها 14 |
| میان رشته ای 2 |
| زبان (تعداد مقاله) |
|---|
| انگلیسی 16 |
| رتبه (تعداد مقاله) |
|---|
| علمی-پژوهشی 3 |
| الف 1 |
-
1.
Predicting Teachers’ Stroke, through Identity, Immunity, and TPACK: Iranian EFL Teachers in Focus
مقالهنویسنده : Kadkhodaei، Shabnam ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Shahrokhi، Mohsen ؛
مجله:Applied Linguistics Inquiry»Spring 2025, Volume 3 - Number 5 (14 صفحه - از 133 تا 146 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersstrokeTPACKImmunity
-
2.
نویسنده : Rahaei، Marzieh ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Salehi، Hadi ؛ نویسنده مسئول : Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
مجله:studies in learning and teaching English»Winter 2025, Volume 14 - Number 1 رتبه: A (12 صفحه - از 31 تا 42 )
کلیدواژه ها:gender differencesProfessional developmentcurriculum designpragmatics instructionIranian EFL instructors
-
3.
نویسنده : Taheri، Masoud ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Shahrokhi، Mohsen ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Autumn 2024, Volume 3، Special Issue - Number 5 (19 صفحه - از 159 تا 177 )
کلیدواژه ها:TSDEFL learners Idiomatic expressionsL2 WTC
-
4.
Effect of Multiple Intelligence-based Activities on Iranian EFL Learners’Vocabulary Performance
مقالهنویسنده : Madhkhan، Mozhgan ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2024, Volume 14 - Number 3 رتبه: A+/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:EFL learnersmultiple intelligencevocabulary skillMIBAs
-
5.
نویسنده : Namy Soghady، Mohammad Reza ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Hosseinpour، Nafiseh ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Winter 2024 - Number 51 رتبه: A/ISC (14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:genderTask-Based Language TeachingProficiency levelsDialogic tasks
-
6.
نویسنده : Jafari، Sanaz ؛ Ketabi، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Talebinejad، Mohammad Reza ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2023, Volume 13 - Number 2 رتبه: A+/ISC (15 صفحه - از 107 تا 121 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityMetacognitive ScaffoldingMotivational ScaffoldingComputer-based scaffolding
-
7.
Textbook Evaluation Based on Bloom’s Revised Taxonomy: Iranian EFL Textbook, Vision 2, in Focus
مقالهنویسنده : Mizbani، Maryam ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Talebinejad، Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه: A+/ISC (15 صفحه - از 85 تا 99 )
کلیدواژه ها:Content analysisattitudesBloom's revised taxonomycognitive domainVision 2
-
8.
نویسنده : Namy Soghady، Mohammad Reza ؛ Talebinejad، Mohammadreza ؛ نویسنده مسئول : Hosseinpour، Nafiseh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2022، Volume 11 - Number 2 رتبه: الف/ISC (25 صفحه - از 67 تا 91 )
کلیدواژه ها:genderTask-Based Language Teachinglanguage learning anxietyDialogic tasksLanguage learning proficiency level
-
9.
نویسنده : Ashraafi، Neda ؛ Talebinejad، Mohammadreza ؛ Shahrokhi، Mohsen ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Sammer 2021 - Number 36 رتبه: B/ISC (12 صفحه - از 39 تا 50 )
کلیدواژه ها:تدریس مبتنی بر تفکرتفکر هسته ایهدایت تفکرمـدل چنـد لایـه ایCore ReflectionOnion Modellanguage teacher developmentreflective teachingsupervisionsupervisor
-
10.
نویسنده : Jafari، Sanaz ؛ Ketabi، Saeed ؛ نویسنده مسئول : Talebinejad، Mohammad Reza ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2021 - Number 17 رتبه: A+/ISC (24 صفحه - از 259 تا 282 )
کلیدواژه ها:EFL learnersEnglish speakingMetacognitive-based scaffoldingMotivational-based scaffoldingTechnology-based scaffolding