مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 4 |
همایش کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده : حافظی، احمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1456 تا 1468 )
کلیدواژه ها:تجری مشتری سلسله مراتب نیازهای مشتری تحول تجربه مشتریاقدامات مهم تحول آفرین در کسب و کار برای غلبه بر محیط کرونا زده دیجیتالی سازی خدمات
-
2.
نویسنده : حافظی، احمد ؛ عاطفی، غزاله ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحه - از 927 تا 938 )
کلیدواژه ها:خلق وفاداری مشتری شاخصهای سنجش وفاداری تاکتیکها و راهکارهای تقویت وفاداری
-
3.
نویسنده : حافظی، احمد ؛ چهره خواه، علی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:منطق غالب کالا محور منطق غالب خدمت محور منابع عمل پذیر منابع عامل تغییر پارادایم مکاتب فکری
-
4.
نویسنده : حافظی، اکرم ؛ حافظی، احمد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحه - از 98 تا 111 )
کلیدواژه ها:مربی بهداشت بهداشت مدارس بهداشت محیط ایمنی
-
5.
نویسنده : حافظی، احمد ؛ حافظی، اکرم ؛ اسماعیلی، حسین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 صفحه - از 393 تا 415 )
کلیدواژه ها:انتظارات مشتری رضایت مشتری پارادایم های رضایت مشتری مدل پیشنهادی شاخص ملی رضایتمشتری در ایران ( ICSI ) مزایای بکارگیری سیستم مدیریت رضایت مشتری ( NCSM )