مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 239 تا 277 )
کلیدواژه ها:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
2.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 239 تا 277 )
کلیدواژه ها:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی