مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک 12 |
همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 3 |
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 15 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 16 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ملی 12 |
بین المللی 4 |
-
11.
نویسنده : راستی، علی ؛ سوداگر، حمید ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (15 صفحه - از 635 تا 649 )
-
12.
نویسنده : راستی، علی ؛ عباسپور، رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (9 صفحه - از 491 تا 499 )
کلیدواژه ها:ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﮑﺪاري ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﯽ
-
13.
نویسنده : سلیمی، مسعود ؛ راستی، علی ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (15 صفحه - از 771 تا 785 )
-
14.
نویسنده : راستی، علی ؛ پارسافرد، غلامرضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (15 صفحه - از 381 تا 395 )
کلیدواژه ها:ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎت ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺗﺎﻣﯿﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺧﺎص
-
15.
نویسنده : راستی، علی ؛ هاشمی پورتهی، زهرا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (10 صفحه - از 227 تا 236 )
کلیدواژه ها:ارﺗﺒﺎﻃﺎت آﻧﻼﯾﻦ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻋﺘﻤﺎد آﻧﻼﯾﻦ و ﻫﺪف رﻓﺘﺎري ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه
-
16.
نویسنده : بسکابادی، حسین ؛ راستی، علی ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (17 صفحه - از 158 تا 174 )
کلیدواژه ها:ارزش ﻧﺎم ﺗﺠﺎري آﻣﯿﺰه ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه