موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 6 |
روانشناسی 5 |
حوزه سلامت 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 13 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
ب 3 |
ج 2 |
A+ 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
اثربخشی آموزش خودکنترلی بر نشانگان رفتاری برونیسازی شده – مورد مطالعه: دانشآموزان پسر پایۀ دوم مدارس ابتدایی یزد
نویسنده مسئول : زارعی محمود آبادی، حسن ؛ نویسنده : روشن بخش یزدی، رویا ؛ اکرمی، لیلا ؛
مجله : دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی » بهار 1401 - شماره 87 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 168 تا 178 )
کلیدواژه ها: خودکنترلی دانشآموز مقطع ابتدایی نشانگان رفتاری برونیسازی شده
-
2.
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر نشانه های افسردگی، نشخوار فکری و شفقت به خود در مادران دارای کودک کم توان ذهنی خفیف
نویسنده : اقالر، صدیقه ؛ نویسنده مسئول : اکرمی، لیلا ؛
مجله : روانشناسی بالینی و شخصیت » بهار و تابستان 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 45 تا 57 )
کلیدواژه ها: افسردگی نشخوار فکری کمتوان ذهنی خفیف درمان مبتنی بر شفقت
-
3.
نقش واسطه ای سبک های فرزندپروری والدین با مشکلات دورۀ بلوغ
نویسنده مسئول : اکرمی، دکتر لیلا ؛ نویسنده : ملک پور، دکتر مختار ؛ عابدی، دکتر احمد ؛
مجله : روانشناسی » زمستان 1399 - شماره 96 ISC (22 صفحه - از 395 تا 416 )
کلیدواژه ها: نوجوان مشکلات اجتماعی مشکلات رفتاری دانش جنسی
-
4.
تاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا
نویسنده : اکرمی، لیلا ؛ ملک پور، مختار ؛ عابدی، احمد ؛
مجله : پژوهش های نوین روانشناختی » تابستان 1399- شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 124 تا 139 )
کلیدواژه ها: نوجوان مشکلات رفتاری اوتیسم با عملکرد بالا برنامه کیت ریپلی مهارت های انطباقی
-
5.
بررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی
نویسنده مسئول : اکرمی، لیلا ؛ نویسنده : عابدی، احمد ؛ صالح زاده، مریم ؛
مجله : تدریس پژوهی » زمستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 190 تا 211 )
کلیدواژه ها: آموزش نظریه ضمنی هوش سبک تدریس احساس کارآمدی نظریه هوش موفق
-
6.
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مادران و نوجوانان برکاهش مشکلات رفتاری و اجتماعی دختران نوجوان در دوره بلوغ
نویسنده : اکرمی، لیلا ؛ فرامرزی، سالار ؛ عابدی، احمد ؛ نویسنده مسئول : ملکپور، مختار ؛
مجله : روانشناسی بالینی و شخصیت » پاییز و زمستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 113 تا 124 )
کلیدواژه ها: برنامه آموزشی مشکلات رفتاری مهارتهای اجتماعی نوجوان و بلوغ
-
7.
تاثیر برنامه پیرز بر تقویت مهارتهای اجتماعی و ارتباطی در نوجوانان پسر در خودمانده با عملکرد بالا
نویسنده : اکرمی، لیلا ؛ ملکپور، دکتر مختار ؛ فرامرزی، دکتر سالار ؛ عابدی، دکتر احمد ؛
مجله : کودکان استثنایی » تابستان 1398 - شماره 72 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 52 تا 67 )
کلیدواژه ها: نوجوانی اوتیسم با عملکرد بالا برنامه پیرز مهارت های اجتماعی و ارتباطی
-
8.
مقایسه تحولی توانایی تشخیص هیجانات و سوگیری هیجانی در دانشآموزان کمتوانذهنی
نویسنده : صداقت، زینب ؛ بشاش، لعیا ؛ اکرمی، لیلا ؛
مجله : تعلیم و تربیت استثنایی » مهر و آبان 1395 - شماره 141 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 5 تا 13 )
کلیدواژه ها: مقایسه تحولی تشخیص هیجانات سوگیری هیجانی دانشآموزان کمتوانذهنی
-
9.
اثر بخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کندوکاو بر پرسش گری و نگرش به خلاقیت در دانش آموزان نابینا
نویسنده : اکرمی، لیلا ؛ قمرانی، امیر ؛ آقالر، صدیقه ؛
مجله : ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی » بهار 1394، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها: فلسفه برای کودکان پرسش گری نابینایی نگرش به خلاقیت حلقه کندوکاو
-
10.
اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و عزت نفس دانشآموزان نابینا
نویسنده : اکرمی، لیلا ؛ قمرانی، امیر ؛ یارمحمدیان، احمد ؛
مجله : تفکر و کودک » پاییز و زمستان 1393 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها: فلسفه برای کودکان عزت نفس نابینایی قضاوت اخلاقی حلقۀ کندوکاو