کلیدواژه ابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کلوشانی، معین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 120 تا 148 )
کلیدواژه ها:همراستایینگاشتشناختیابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعیشرکتهای استارتآپروششناسی سیستم نرمبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی