موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 27 |
علوم اجتماعی 3 |
تربیت بدنی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 32 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 18 |
علمی-پژوهشی 8 |
الف 3 |
ج 1 |
-
1.
شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ علیپور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 625 تا 646 )
کلیدواژه ها: تعامل روش کیو رسانههای اجتماعی لینکدین کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه
-
2.
بخش بندی راهبردی شرکت ها جهت پذیرش سیستم تدارکات الکترونیک دولت
نویسنده : عارفی، امین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : فتحی، محمدرضا ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مهر و آبان 1401- شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 67 تا 83 )
کلیدواژه ها: عملکرد کارایی رضایت مشتری تدارکات الکترونیکی بخشبندی راهبردی
-
3.
اثربخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری
نویسنده : فیض، داوود ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ علی پور، سیما ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 183 تا 211 )
کلیدواژه ها: واقعیت مجازی نقشه همدلی مشتری ویدئوگرافی
-
4.
شناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل
نویسنده : زنگیان، سمیه ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 45 تا 78 )
کلیدواژه ها: سوآرا معماری دیجیتال ا ستراتژی کسب وکار دیجیتال پویایی کسب وکار مدل کسب وکار دیجیتال
-
5.
عملکرد نوآورانه: واکاوی نقش قابلیت های زیرساختی و عجین شدن با شغل بر تطبیق پذیری شغلی و رفتار نوآورانه کارکنان وزارت ورزش و جوانان
نویسنده مسئول : رستگار، عباسعلی ؛ نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ عین علی، محسن ؛
مجله : چشم انداز مدیریت دولتی » بهار 1401 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها: عجین شدن با شغل رفتار نوآورانه قابلیت های زیرساختی تطبیق پذیری شغلی
-
6.
فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری
نویسنده مسئول : رستگار، عباسعلی ؛ نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 535 تا 561 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ارزش ادراک شده فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی قصد مشتری
-
7.
طراحی سیستم رتبهبندی محصولات خریداری شده براساس نظرات مصرفکنندگان و متخصصین با استفاده از رویکرد تحلیل احساسات مبتنی بر ویژگی
نویسنده : افشاری زاده جعفری، امید ؛ زارعی، عظیم ؛ شفیعی نیکآبادی، محسن ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله : پژوهش های نوین در تصمیم گیری » تابستان 1400 - شماره 22 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 20 تا 47 )
کلیدواژه ها: متن کاوی دیجی کالا رتبه بندی محصولات تحلیل احساسات مبتنی بر ویژگی
-
8.
موانع موثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری
نویسنده : مروی، محمدحسین ؛ زارعی، عظیم اله ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 38 تا 58 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده مدلسازی ساختاری تفسیری موانع خرید
-
9.
تاملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد
نویسنده : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » بهار 1400 - شماره 78 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها: خبرگی بازار ناهمسانی شناختی پس از خرید رفتار خرید مصرف کنندگان شهرت طراح مد تبلیغات پیشبرد فروش
-
10.
تأملی بر نقش ترومای سازمانی بر بدبینی سازمانی با نقش تعدیلگر سرمایۀ روانشناختی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه سمنان)
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ عین علی، محسن ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ نویسنده مسئول : رستگار، عباسعلی ؛
مجله : فرهنگ در دانشگاه اسلامی » بهار 1400 - شماره 38 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها: کارکنان تروما بدبینی سازمانی سرمایۀ روانشناختی