پاییز 1399 - شماره 76 رتبه ب (وزارت علوم)
-
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانههای اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
(27 صفحه - از 13 تا 39 )
کلیدواژه ها: تجربۀ مشتری مدیریت تجربۀ مشتری هتلداری رسانههای اجتماعی
-
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغنکشی
نویسنده : خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ نویسنده مسئول : نورنژادونوش، وحید ؛
(23 صفحه - از 41 تا 63 )
کلیدواژه ها: کنترل راهبردی نظریه داده بنیاد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) صنعت روغن کشی
-
تعیین مکانیسمهای حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها
نویسنده مسئول : صادق، محمدهادی ؛ نویسنده : پرچمی سرقین، مریم ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
(34 صفحه - از 64 تا 97 )
کلیدواژه ها: عوامل موثر مکانیسم های حاکمیت شرکتی روش مرور نظام مند ادبیات سرمایهگذاری مشترک بینالمللی
-
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها
نویسنده مسئول : خلیل نژاد، شهرام ؛ نویسنده : قنبری، میلاد ؛ رضائیان آستانه، محدثه ؛
(21 صفحه - از 98 تا 118 )
کلیدواژه ها: بازیوارسازی پلتفرم کیفیت تجربه کاربری استراتژیهای قیمتگذاری
-
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی
نویسنده : کلوشانی، معین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
(29 صفحه - از 120 تا 148 )
کلیدواژه ها: ابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپ روششناسی سیستم نرم همراستایی نگاشتشناختی
-
تاثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
نویسنده مسئول : سید کلالی، نادر ؛ نویسنده : حیدری، الهام ؛
(21 صفحه - از 150 تا 170 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات شدت رقابت جهت گیری استراتژیک آینده گرایی جهت گیری کارآفرینانه
-
بررسی تاثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش
نویسنده : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛
(26 صفحه - از 171 تا 196 )
کلیدواژه ها: نگرش باور صمیمیت مشتری نیات رفتاری مصرف کننده خدمات بیمه جدید