کلیدواژه ادراک از طنز / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : باقری، سیدمحمد ؛ قلی پور گودرزی، آزیتا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش نسبت به تبلیغگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغادراک از طنزقصد استفاده از نام تجاری
-
2.
نویسنده : هشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
3.
نویسنده : رهشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 138 تا 156 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز