کلیدواژه اثربخشی تبلیغ / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ لاکانی، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 129 تا 152 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغبرداشت نخستین مشتری از شخصیت مبلّغتجانس خودانگارهتبلیغمشتری
-
2.
نویسنده : باقری، سیدمحمد ؛ قلی پور گودرزی، آزیتا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش نسبت به تبلیغگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغادراک از طنزقصد استفاده از نام تجاری
-
3.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ عبداللهی، سیده معصومه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام تجاریکیفیت ادراک شدهارزش ویژه نام تجاریاثربخشی تبلیغتداعی های نام تجاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)