کلیدواژه ارزش ادراکشده مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهروش، عباس ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1401 - شماره 13 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایت مسافرانتصویر مشتریانارزش ادراکشدۀ مشتریان
-
2.
نویسنده : لله زاده، منیژه ؛ فراتی، حسن ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (12 صفحه - از 42 تا 53 )
کلیدواژه ها:اعتمادبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ادراکشده مشتریاننقش تعدیلگر