کلیدواژه بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رضائی، ماندانا ؛ تقوایی، رضا ؛ قبادی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛
مجله:آمایش محیط»زمستان 1401 - شماره 59 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی حسیبازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعیشهر اقتصادیبازارشهریاقتصادیمصاحبهدیجیتال
-
2.
نویسنده : آزادفدا، شیوا ؛ درودیان، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1400 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:قصدخریدبازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعیتصویر ذهنی برند. شیفتگی به برند