کلیدواژه دیجیتال / (39 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر آمادگی سازمانی بر نوآوری مالی دیجیتالی در شعب بانک سپه شهر تهران
نویسنده : موسوی، سید سجاد ؛ کریمی کسبی، رضا ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » بهار 1402 - شماره 43 (25 صفحه - از 521 تا 545 )
کلیدواژه ها: دیجیتال آمادگی سازمانی نوآوری مالی بانک سپه دیجیتالی کارکنان اطلاعات سازمانی
-
2.
آثار ناشی از شناخت امضای الکترونیک در دفاتر گواهی امضا و مسئولیت اجتماعی آن
نویسنده : عبدلی، رحیم ؛ رجب زاده اصطهباناتی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : افشارنیا، طیب ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » زمستان 1401، سال پانزدهم - شماره 1 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها: دفتر دیجیتال گواهی امضا الکترونیکی
-
3.
مدرسه در مسیر تحول دیجیتال
نویسنده : شامی زنجانی، دکتر مهدی ؛ لاریجانی، اعظم ؛
مجله : رشد مدیریت مدرسه » دی 1401 - شماره 139 (4 صفحه - از 4 تا 7 )
کلیدواژه ها: دیجیتال داده محوری مدرسه دیجیتال تجربه محوری
-
4.
بررسی روند تحول و راهبرد دیجیتال صنعت بیمه کشور
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : ودادهیر، ابوعلی ؛ عزتی، حمیدرضا ؛ ترکمن، احمد ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » زمستان 1401- شماره 52 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها: دیجیتال صنعت بیمه Insurance industry Digital Digital Transformation تحول دیجیتال راهبرد دیجیتال Digital Strategy شرکتهای نوپای دیجیتال Digital Startups
-
5.
کتابخانه الکترونیکی و منابع اطلاعاتی؛ عنصری ضروری برای تعلیم و تربیت دانشآموزان به صورت مجازی در دوره کرونا
نویسنده : شهینی، بنیامین ؛ یلمه، رشید ؛ محمودی، رقیه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » تابستان 1401 - شماره 38 (8 صفحه - از 77 تا 84 )
کلیدواژه ها: آموزش دیجیتال کتاب الکترونیکی کتابخانه الکترونیکی داﻧﺶآﻣﻮزان اطلاعات کتابخانههای الکترونیکی آموزش از راه دور کتابخانههای دیجیتال
-
6.
چالش های حقوقی کتابخانه های دیجیتال برخط
نویسنده مسئول : لعل علیزاده، محسن ؛ نویسنده : فدوی، احمد ؛
مجله : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » تابستان 1401 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 233 تا 256 )
کلیدواژه ها: دیجیتال کپی رایت دیجیتالی شدن کتابخانه های دیجیتال آثار دیجیتال حق چاپ و نشر
-
7.
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر
نویسنده : والانیا، سارا ؛ لاله، عبدالحسین ؛
مجله : رهپویه هنرهای نمایشی » تابستان 1401، دوره اول - شماره 4 (15 صفحه - از 7 تا 21 )
-
8.
دیجیتال مارکتینگ رویکرد تحول گرایانه در کسب و کار
نویسنده مسئول : محسنی، سروناز ؛ نویسنده : قمی، نیوشا ؛ موسوی، زهراسادات ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 1 (18 صفحه - از 227 تا 244 )
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال کسب و کار دیجیتال مارکتینگ
-
9.
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻨﺪی ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﭘﺬﯾﺮش ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل در ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﻧﻮﭘﺎ
نویسنده : روئین تن، سودابه ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره -11؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (9 صفحه - از 660 تا 668 )
کلیدواژه ها: ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎي ﻧﻮﭘﺎ.
-
10.
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻨﺪی ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﭘﺬﯾﺮش ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل در ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﻧﻮﭘﺎ
نویسنده : رویین تن، سودابه ؛
مجله : همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحه - از 660 تا 668 )
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای نوپا.