کلیدواژه بانکداری اینترنتی / (47 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تشخیص و صحت بلادرنگ فیشینگ وب سایت درگاه های پرداختهای اینترنتی
نویسنده : رضایی تیلکی، علی ؛ خدادادی، حمیدرضا ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان » تابستان 1401 - شماره 2 (8 صفحه - از 88 تا 95 )
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی فیشینگ پرداخت اینترنتی تشخیص بلادرنگ فیشینگ وب سایت صحت سه مرحله ای
-
2.
بررسی نقش و جایگاه خلاقیت و نوآوری در تولید دانشبنیان مربوط به شرکت های تولید کننده سیمان (مطالعه موردی شرکت سیمان خزر)
نویسنده : جمال امیدی، اسحق ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان » تابستان 1401 - شماره 2 (27 صفحه - از 96 تا 122 )
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی فیشینگ پرداخت اینترنتی تشخیص بلادرنگ فیشینگ وب سایت صحت سه مرحله ای
-
3.
بررسی نقش و جایگاه خلاقیت و نوآوری در تولید دانشبنیان مربوط به شرکت های تولید کننده سیمان (مطالعه موردی شرکت سیمان خزر)
نویسنده : جمال امیدی، اسحق ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان » بهار 1401 - شماره 1 (27 صفحه - از 182 تا 208 )
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی فیشینگ پرداخت اینترنتی تشخیص بلادرنگ فیشینگ وب سایت صحت سه مرحله ای
-
4.
بررسی تاثیر موانع کارکردی، روانی و احساسی بر مقاومت شناختی و عاطفی در حوزه بانکداری اینترنتی
نویسنده : باقری، سید محمد ؛ میرکمالی، سید سعید ؛ دلشاد، صادق ؛
مجله : پژوهش های کاربردی در مدیریت و علوم انسانی » زمستان 1400، سال دوم - شماره 5 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: موانع روانی بانکداری اینترنتی مقاومت شناختی موانع کارکردی موانع احساسی مقاومت عاطفی
-
5.
بررسی تاثیر انگیزه متمایز بودن، تاثیرات اجتماعی و اعتماد بر تمایل به پذیرش بانکداری اینترنتی در بانک گردشگری تهران
نویسنده : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » تابستان 1400 - شماره 2 (45 صفحه - از 216 تا 260 )
کلیدواژه ها: اعتماد تاثیر اجتماعی بانکداری اینترنتی انگیزه متمایز بودن تلاش و عملکرد مورد انتظار
-
6.
شناسایی عوامل موثر بر قصد مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی
نویسنده : محمود زاده واشان، مهدی ؛ عبیری، علی ؛
همایش : مدیریت، گردشگری و تکنولوژی » دوره 2؛ 1400/02/31 - 1400/02/31 (21 صفحه - از 460 تا 480 )
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی قصد استفاده انگیزه ضد انطباق تاثیر اجتماعی انگیزه هدونیک امید به عملکرد امیدبه تلاش
-
7.
بررسی تأثیر نظریههای کارایی و انتشار نوآوری بر اعتماد مشتریان در بانکداری اینترنتی بر اساس مدلسازی معادلات ساختاری (نمونهپژوهی: کارکنان شعب بانک تجارت استان تهران)
نویسنده : جوان امانی، ودود ؛ نویسنده مسئول : اکبری، حمید ؛
مجله : مطالعات مالی و بانکداری اسلامی » زمستان 1399، سال ششم - شماره 15 (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها: نوآوری فناوری کارایی بانکداری اینترنتی
-
8.
شناسایی و اولویت بندی مولفه های تاثیرگذار بر کیفیت بانکداری اینترنتی
نویسنده : گرجامی، رضا ؛ جهاندیده تپراقلو، مینا ؛ زارعی، قاسم ؛
مجله : سیاست نامه علم و فناوری » پاییز 1399 - شماره 32 رتبه ج (وزارت علوم (13 صفحه - از 77 تا 89 )
کلیدواژه ها: امنیت کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی موسسه اعتباری کوثر ادراکات مشتری
-
9.
بررسی عوامل موثر بر ادراک اعتماد مشتریان در پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی مطالعه موردی: شعب بانک قوامین شیراز
نویسنده : اخباری آزاد، مینا ؛ شجاعیان، داریوش ؛
مجله : دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی » اسفند 1398، سال دوم - شماره 22 (26 صفحه - از 6 تا 31 )
کلیدواژه ها: شیراز بانکداری اینترنتی بانک قوامین ادراک اعتماد مشتریان ادراک ایمنی ادراک حریم خصوصی
-
10.
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد مالی سازمان با توجه به نقش میانجی نوآوری و هوش سازمانی
نویسنده مسئول : بذر کار، اردشیر ؛ نویسنده : حاجی محمدی، محمد ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » زمستان 1398 - شماره 26 (جلد پنجم) (18 صفحه - از 74 تا 91 )
کلیدواژه ها: شهرت امنیت بانکداری اینترنتی قصد خرید دسترسی به خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- C (1 مقاله)