کلیدواژه تکنیک دیمتل / (47 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تأثیر قشربندی های خوزستان بر آگاهی بخشی و مشارکت سیاسی دانشجویان خوزستان بعد از انقلاب
نویسنده : علی پور خدادادی، محمدرضا ؛ الهی منش، محمدحسن ؛ نویسنده مسئول : پریزاد، رضا ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (13 صفحه - از 2951 تا 2963 )
کلیدواژه ها: مشارکت سیاسی تصمیم گیری چند معیاره آگاهی بخشی تکنیک دیمتل قشربندی های خوزستان
-
2.
طراحی مدل علّی بازاریابی رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس خودرو با رویکرد دیمتل
نویسنده : بهرام، احسان ؛
مجله : نخبگان علوم و مهندسی » فروردین 1401 - شماره 34 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانههای اجتماعی تکنیک دیمتل رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
-
3.
شناسایی مدل ساختاری عوامل موثر بر حمایت از مصرف کالاهای داخلی در اقتصاد مقاومتی
نویسنده مسئول : نقی پور ایوکی، سحر ؛ نویسنده : نیازی، محسن ؛ قدرتیان، سید عبدالجابر ؛
مجله : سیاست های راهبردی و کلان » زمستان 1400 - شماره 36(ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 3 تا 30 )
کلیدواژه ها: تکنیک دیمتل ملی گرایی مصرف حمایت از مصرف کالای داخلی اقتصاد مقاومتی عوامل موثر
-
4.
شناسایی عوامل پیشران توسعۀ فرهنگ سازمانی اسلامی
نویسنده : صادقی، علی ؛ فقیه آرام، بتول ؛ عراقیه، علیرضا ؛ شریفیان، لیلا ؛ نویسنده مسئول : مرادی، سعید ؛
مجله : مدیریت فرهنگ سازمانی » پاییز 1400، دوره نوزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 479 تا 506 )
کلیدواژه ها: آموزشوپرورش تحلیل مضمون تکنیک دیمتل فرهنگ سازمانی اسلامی
-
5.
شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری فرآیند نوآوری رایگان در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل
نویسنده مسئول : سعدآبادی، علی اصغر ؛ نویسنده : خیاطیان، محمدصادق ؛ محمدی اترگله، فاطمه ؛
مجله : نوآوری و ارزش آفرینی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: عوامل فردی عوامل محیطی عوامل زمینه ای دلفی فازی تکنیک دیمتل نوآوری رایگان
-
6.
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در وفاداری مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک سامان)
نویسنده مسئول : دباغ، رحیم ؛ نویسنده : عباسی، علی ؛ خاتمی، سیامک ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مهر و آبان 1400- شماره 109 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 83 تا 97 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری تکنیک دیمتل مدیریت ارتباط با مشتری بانک تکنیک فرایند تحلیل شبکه فازی
-
7.
ارائه چارچوب بازاریابی تعاملی موفق در حوزه فرهنگی از طریق فضای مجازی
نویسنده : خوش اندام شورچه، عارف ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛
مجله : مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه » بهار و تابستان 1400 - شماره 9 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها: تکنیک دیمتل فضای مجازی دلفی فازی بازاریابی تعاملی فرهنگی
-
8.
توسعه جغرافیایی شرکت گاز با تاکید بر اثر معماری سازمانی بر بلوغ قابلیت های کارکنان(مورد مطالعه: شرکت گاز استان بوشهر)
نویسنده : قاسمی، لیلا ؛ مصلح، مریم ؛ جویباری، آزیتا ؛ نویسنده مسئول : رزقی شیرسوار، هادی ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » بهار 1400، سال یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 489 تا 498 )
کلیدواژه ها: معماری سازمانی تکنیک دیمتل بلوغ قابلیت های منابع انسانی شرکت گاز استان بوشهر
-
9.
بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته
نویسنده : خزایی کوهپر، مصطفی ؛ علیخانی، رضیه ؛ کیاکجوری، داود ؛ نویسنده مسئول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 رتبه A (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی بازاریابی کارآفرینانه تکنیک دیمتل رویکرد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی
-
10.
جایگاه سرمایة اجتماعی، مسئولیتپذیری اجتماعی و اخلاق حرفهای در توسعة قابلیتهای توانمندساز مدل چارچوب عمومی ارزیابی (CAF) با تکنیک آنتروپی شانون و دیمتل
نویسنده : فرهادی محلی، علی ؛ هاشمی، سید حامد ؛ معطوفی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : طبری، مجتبی ؛
مجله : مدیریت سرمایه اجتماعی » بهار 1400، سال هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها: خودارزیابی عملکرد سازمانی آنتروپی شانون تکنیک دیمتل رویکرد چارچوب عمومی ارزیابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (19 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- C (1 مقاله)