کلیدواژه خدمات مرجع / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارائه خدمات مرجع از طریق شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه: بررسی دیدگاه مراجعهکنندگان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
نویسنده : محمدی، فرناز ؛ نوشین فرد، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : حریری، نجلا ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » بهار 1399 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم (12 صفحه - از 12 تا 23 )
کلیدواژه ها: خدمات مرجع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خدمات مرجع مجازی شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه
-
2.
نقش قابلیتهای مرجع مجازی بر بهبود فعالیتهای پژوهشی کاربران
نویسنده : قاضیزاده، حمید ؛ غفاری، سعید ؛
مجله : پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی » پاییز و زمستان 1397 - سال هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 299 تا 316 )
کلیدواژه ها: خدمات مرجع مرجع مجازی دانشگاه شهید بهشتی پژوهش دانشگاهی
-
3.
مطالعه سیر تکاملی حوزه «خدمات و منابع مرجع» با استفاده از طیفسنجی سال انتشار مآخذ
نویسنده : موسوی چلک، افشین ؛ خاصه، علی اکبر ؛ سهیلی، فرامرز ؛
مجله : تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی » بهار 1397 - شماره 92 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها: خدمات مرجع علم سنجی تاریخچه خدمات مرجع طیف سنجی سال انتشار مآخذ
-
4.
تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع
نویسنده : بیگدلی، زاهد ؛ ملک محمدی، سعید ؛
مجله : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » بهار 1396 - شماره 6 ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: خدمات مرجع مقالات فارسی منابع مرجع خدمات کتابخانه ای مرور پیشینه
-
5.
امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان
نویسنده : نجفی خواه، رقیه ؛ جلالی دیزجی، علی ؛ مومنی، عصمت ؛
مجله : بازیابی دانش و نظامهای معنایی » زمستان 1395 - شماره 9 ISC (27 صفحه - از 69 تا 95 )
کلیدواژه ها: خدمات مرجع امکان سنجی استان گیلان کتابخانه های عمومی خدمات مرجع مجازی نهاد کتابخانههای عمومی کشور
-
6.
تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک(مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران)
نویسنده : غفور نیا، زینب ؛ قمی، شیوا ؛ مومنی، عصمت ؛
مجله : بازیابی دانش و نظامهای معنایی » تابستان 1395 - شماره 7 ISC (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها: هرمنوتیک معناشناسی خدمات مرجع مورد پژوهی مصاحبه مرجع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نظام معنایی
-
7.
بررسی وضعیت و خدمات میز مرجع مجازی در کتابخانههای دانشگاههای دولتی ایران
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ خرداد شهری، نیره ؛ زارعی، عیسی ؛
مجله : دانش شناسی » تابستان 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 75 تا 86 )
کلیدواژه ها: کتابخانههای دانشگاهی خدمات مرجع وبسایت کتابخانههای دانشگاهی میز مرجع مجازی
-
8.
کتابخانه همراه:از ابزار تا کاربر
نویسنده : میهن دوست، مرضیه ؛ علوی فر، سکینه ؛
مجله : نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات » تابستان 1395 - شماره 10 (7 صفحه - از 181 تا 187 )
کلیدواژه ها: سواد اطلاعاتی خدمات مرجع تکنولوژی اطلاعات تلفن همراه واقعیت افزوده
-
9.
کاربرد گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در ارتقای کیفیت خدمات بخش مرجع کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا (س)
نویسنده : کیانی خوزستانی، حسن ؛ رادمر، سیده هاجر ؛
مجله : تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی » پاییز 1394 - شماره 73 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 393 تا 411 )
کلیدواژه ها: خدمات مرجع کیفیت کتابخانه های دانشگاهی گسترش عملکرد کیفیت(QFD) کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا
-
10.
نظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان
نویسنده : کاظمی شمامی، زهرا ؛ مؤمنی، عصمت ؛
مجله : پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی » پاییز و زمستان 1394، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 223 تا 244 )
کلیدواژه ها: خدمات مرجع قوانین رانگاناتان رانگاناتان نظریه مرجع
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)