کلیدواژه رویکرد کیفیت خدمات / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارزیابی کیفیت آموزشهای ضمن خدمت بر مبنای رویکرد کیفیت خدمات در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری
نویسنده : مهری، داریوش ؛ غلامی، محمود ؛ مرادی، شعبان ؛
مجله:آموزش و توسعه منابع انسانی»تابستان 1394 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:آموزش ضمن خدمتارزیابیکیفیت آموزشرویکرد کیفیت خدماتکارکنانآموزشکیفیترضایتارزیابی کیفیت آموزشمشتری
-
2.
نویسنده : محمد هادی، فریبرز ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛
مجله:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1390 - شماره 6 ISC (22 صفحه - از 32 تا 53 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیآموزش منابع انسانیرویکرد کیفیت خدماتمدل تحلیل-اهمیت عملکرد