کلیدواژه صنعت شیر تهران / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها: رویکرد آمیخته بازاریابی رسانههای اجتماعی بازاریابی دیجیتال درگیری مشتریان صنعت شیر تهران