موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
-
1.
طراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی
نویسنده : کوهزادی، فواد ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 32 تا 54 )
کلیدواژه ها: روش دلفی فرا ترکیب تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان بانک های غرب کشور
-
2.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها: رویکرد آمیخته بازاریابی رسانههای اجتماعی بازاریابی دیجیتال درگیری مشتریان صنعت شیر تهران
-
3.
اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران)
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستمزاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 285 تا 299 )
کلیدواژه ها: رویکرد ترکیبی دلفی فازی داده بنیاد صنعت شیر بازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
بررسی عوامل مؤثر بر دو سو توانی آموزش عالی و تحلیل قدرت هدایت – وابستگی با استفاده از ترکیب مدلسازی تفسیری – ساختاری
نویسنده : علّامی، فرشاد ؛ خدیوی، اسدالله ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ نویسنده مسئول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجله : توسعه آموزش جندی شاپور اهواز » بهار1400، دوره دوازدهم- شماره 1 (14 صفحه - از 144 تا 157 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی مدلسازی ساختاری- تفسیری دو سو توانی
-
5.
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی، با استفاده از روش تحلیل مضمون و تبیین مدل با رویکرد داده کاوی
نویسنده : صالحی، هوشیار ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ نویسنده مسئول : ایران زاده، سلیمان ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 248 تا 269 )
کلیدواژه ها: نظام بانکی داده کاوی تحلیل مضمون تجربه مشتری
-
6.
بررسی تاثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجله : پژوهش های مدیریت راهبردی » پاییز 1396 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 143 تا 165 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان استراتژیهای بازاریابی رابطهمند رضایتمندی مشتریان
-
7.
بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با نوین سازی صنایع کوچک
نویسنده : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ اسکندری، کریم ؛ رستم زاد، رضا ؛
مجله : مدیریت بهره وری » تابستان 1395 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها: رقابت هوش صنایع کوچک هوش رقابتی نوینسازی صنایع کوچک
-
8.
بررسی رابطه بین هوش سازمانی و خلاقیت کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در سال 1388
نویسنده : فلاح شمس، میرفیض ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ دلنواز اصغری، بیتا ؛
مجله : مدیریت بهره وری » تابستان 1391 - شماره 21 ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )