زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو
نویسنده مسئول : فخار، سید امیر یوسف ؛ نویسنده : خجسته باقرزاده، حسن ؛ رزمجو، علیاکبر ؛
(13 صفحه - از 7 تا 19 )
کلیدواژه ها: تبلیغ الگو تبلیغات تجاری تولید رادیویی
-
اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش
نویسنده : کریمی، بهزاد ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : دلاور، علی ؛
(14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی شبکه اجتماعی پیامرسان فوری تجربه زیسته اینستاگرام جوانان بزرگسال
-
فارسی یا پینگلیش؛ عوامل موثر بر گزینش خط در ارتباطات نوشتاری کاربران تلگرام و واتسآپ
نویسنده مسئول : بابائی، ارسام ؛
(13 صفحه - از 35 تا 47 )
کلیدواژه ها: خط فارسی تعاملات اجتماعی شبکه مجازی فینگلیش تلگرام واتسآپ خط پینگلیش تعامل برخط
-
تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
نویسنده : اکبری وند، نادر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : ملکیان، نازنین ؛
(17 صفحه - از 49 تا 65 )
کلیدواژه ها: بانک مدلسازی ساختاری تفسیری مدیریت افکار عمومی
-
بررسی نقش شبکههای اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامهنگاری
نویسنده : زینلی، حنانه ؛ مظفری، افسانه ؛ نویسنده مسئول : سلطانی فر، محمد ؛
(20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی مجازی رسانههای اجتماعی شبکههای اجتماعی موبایلی روزنامهنگاری شبکهای صنعت روزنامهنگاری
-
کاوشی برگفتمانهای خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران
نویسنده : غلامی، مصطفی ؛ امیری، جهاندار ؛ نویسنده مسئول : فتحی، ابراهیم ؛
(20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها: پوشش خبری انتخابات مجلس وبسایت خبرگزاری صدا و سیما وبسایت شبکه ایران اینترنشنال گفتمان
-
طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
(16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها: رویکرد آمیخته بازاریابی رسانههای اجتماعی بازاریابی دیجیتال درگیری مشتریان صنعت شیر تهران
-
تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای
نویسنده : کولیوند، تقوی ؛ سدرپوشان، نجمه ؛ نویسنده مسئول : ربانی، مژده ؛
(13 صفحه - از 123 تا 135 )
کلیدواژه ها: یادگیری شبکههای اجتماعی ویژگیهای شخصیتی تولید محتوا