کلیدواژه درگیری مشتریان / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالدرگیری مشتریانصنعت شیر تهران
-
2.
نویسنده : صحت، سعید ؛ خیری، مهدی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:جایگاه یابی برندشرکت بیمه ایرانداستان سرایی برنددرگیری مشتریان
-
3.
نویسنده : محمدی، فهامه ؛ اسماعیلپور، دکتر حسن ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (11 صفحه - از 17 تا 27 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددبازاریابی محتواییدرگیری مشتریانبازاریابی داستانیلذت ادراکشده
-
4.
نویسنده : غفاری آشتیانی، دکتر پیمان ؛ عاشوریان، باقر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (10 صفحه - از 72 تا 81 )
کلیدواژه ها:اعتمادتعهد عاطفیرفتار شهروندی برنددرگیری مشتریانشرکت پرمون
-
5.
نویسنده : نجفی زاده، دکتر نادره السادات ؛ مهدوی، مرتضی ؛ ایوبی، ناصر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (10 صفحه - از 82 تا 91 )
کلیدواژه ها:شرکتهای کوچکبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالدرگیری مشتریانبازاریابی ویدیویی