کلیدواژه لایبکوآل / (25 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تاجر، پگاه ؛
مجله:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 72 تا 90 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکیفیت خدماتخدمات کتابخانهرضایت مندیلایب کوالانتظارات کاربرانکتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشتکتابخانهابزار لایب کوالکاربرانمدل لایب کوال
-
2.
نویسنده مسئول : مطلبی، داریوش ؛ نویسنده : خانعلی لو، رابعه ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1398 - شماره 99 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 579 تا 596 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتلایبکوآلآذربایجان غربیاطلاعات
-
3.
نویسنده : روحمند، سعیده ؛ اسمعیلی گیوی، محمد رضا ؛ پور عزت، علی اصغر ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1396 - شماره 91 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 589 تا 614 )
کلیدواژه ها:تجزیه و تحلیل تاثیر عملکرد نامتقارنمرکز تامین اسناد و تامین منابع علمی دانشگاه تهرانلایبکوآلمدل کانوبــرعملکــردهــاعملکـردســطح عملکــرداســت
-
4.
نویسنده : رداد، ایرج ؛ قطب زاده اردکانی، مصطفی ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1396 - شماره 21 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 91 تا 110 )
کلیدواژه ها:کتابدارانمهارتهای ارتباطیلایب کوالکتابخانه مرکزی آستان قدس رضویکیفیت خدمات کتابداری و اطلاعرسانی
-
5.
نویسنده : صحرائی، فاطمه ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1395 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 3 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتحلیل شکافلایب کوالکتابخانه مرکزی آستان قدس رضویکتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث
-
6.
نویسنده : خشوعی، سالومه ؛ میرحسینی، زهره ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»بهار 1395، سال سوم - شماره 1 (10 صفحه - از 77 تا 86 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتتحلیل شکافنهادکتابخانههای عمومیلایب کوآل
-
7.
نویسنده : چنگانیان خوراسگانی، محمدحسین ؛ عاصمی، عاصفه ؛
مجله:نظام ها و خدمات اطلاعاتی»زمستان 1394 و بهار 1395، سال پنجم - شماره 1 و 2 (14 صفحه - از 91 تا 104 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دانشگاهیکیفیت خدماتلایب کوالارزیابی خدمات
-
8.
نویسنده : حسن زاده، محمد ؛ حکم آبادی، روح الله ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1394 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 549 تا 568 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیکیفیت خدماتمدل دنیسونلایبکوالکتابخانههای عمومی مشهد
-
9.
نویسنده : نوروزی، یعقوب ؛ درم نثاری، مهدی ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1393 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 685 تا 708 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیکاربرانLibQUALکيفيت خدماتTabrizتحليل شکافتبريزمدلهای ارزيابیلايبکوالشهر تبریزمدل تحلیل شکافکارکنان
-
10.
نویسنده : اصنافی، امیررضا ؛ ارشدی، ھما ؛ پیری، زھرا ؛ صفازاده، سارا ؛ میرزایی، مریم ؛
مجله:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی خدماتلایبکوالروششناسی شش سیگمامرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری اطلاعاتبازده کیفی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)