کلیدواژه مدل WRFM / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1401 - شماره 111 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 237 تا 272 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیمدل WRFMشبکه عصبی کوهننتجزیه و تحلیل ارزش مشتریداد ه کاوی
-
2.
نویسنده : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت الله ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1401 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 198 تا 223 )
کلیدواژه ها:دادهکاویخوشهبندیتجزیه وتحلیل خوشهایتشخیص مغایرتمدل WRFMمشتریمشتریاناطلاعاتمدلمدیریت ارتباط با مشتریپژوهششاخص
-
3.
نویسنده : سهرابی، بابک ؛ خانلری، امیر ؛ آجرلو، نصیبه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 223 تا 239 )
کلیدواژه ها:بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریدستهبندی مشتریانAHPمدل WRFM
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)