کلیدواژه نارسایی ویژه در یادگیری / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : برزگر، صبورا ؛ نویسنده : بابایی، هدی ؛ رجب پور عزیزی، زهرا ؛
مجله:کودکان استثنایی»پاییز 1402 - شماره 89 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 7 تا 18 )
کلیدواژه ها:نارسایی ویژه در یادگیریمهارتهای اجتماعیتوجه و تمرکزآموزش مبتنی بر موسیقی
-
2.
نویسنده مسئول : سالاری، صفیه ؛ نویسنده : آزادی، فرزانه ؛ امینی، فاطمه ؛ شکرزهی، اله بخش ؛
مجله:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»آبان 1401 - شماره 53 (21 صفحه - از 268 تا 288 )
کلیدواژه ها:نوجواناناختلال یادگیریکودکاندانش آموزاناختلالنارسایینارسایی ویژه در یادگیریاطلاعاتدرمانمدرسهآموزشمغز
-
3.
نویسنده مسئول : محمدی، ربابه ؛ نویسنده : تقی زاده، محمد احسان ؛ اورکی، محمد ؛
مجله:کودکان استثنایی»بهار 1401 - شماره 83 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 97 تا 114 )
کلیدواژه ها:توجهتوجه انتخابیشنبازی درمانینارسایی ویژه در یادگیری.
-
4.
نویسنده مسئول : مشهدی زاده، دکتر شهرام ؛ نویسنده : هاشمی، بیتا ؛ محمدی، لیلا ؛
مجله:کودکان استثنایی»پاییز 1400 - شماره 81 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها:نارسایی ویژه در یادگیریفضاییحل مسالهحافظه فعال دیدارییادگیری مبتنی برآموزش مغز
-
5.
نویسنده : اسیوند، پرستو ؛ نویسنده مسئول : هارون رشیدی، دکتر همایون ؛
مجله:کودکان استثنایی»زمستان 1398 - شماره 74 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 91 تا 104 )
کلیدواژه ها:رشد اجتماعینارسایی ویژه در یادگیریریباندتراپیهماهنگی ادراکی دیداری
-
6.
نویسنده : قلتاش، عباس ؛ هاشمی، سید احمد ؛ ستایش فر، مریم ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحه - از 121 تا 132 )
کلیدواژه ها:نارساخوانیاختلالات یادگیرینارسایی ویژه در یادگیرینارسانویسی نارسایی در ریاضی
-
7.
نویسنده : رجبی، سوران ؛ نریمانی، محمد ؛
مجله:کودکان استثنایی»پاییز 1384 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 231 تا 252 )
کلیدواژه ها:نارساخوانیاختلالات یادگیرینارسایی ویژه در یادگیرینارسانویسی نارسایی در حسابدانشآموزانآزمونکودکانحافظهاستان اردبیلمیزان شیوع
-
8.
نویسنده : احدی، حسن ؛ کاکاوند، علی رضا ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاييز و زمستان 1383 - شماره 21 و 22 ISC (14 صفحه - از 155 تا 168 )
کلیدواژه ها:حافظه نهانحافظه آشکاردانشآموزان عادی 8 تا 11 سالهدانشآموزان دارای نارسایی ویژه 8تا 11 سالهنارسایی ویژه یادگیریکودکان عادینارسایی ویژه در یادگیری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)