کلیدواژه حافظه فعال دیداری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
اثربخشی یادگیری مبتنی بر آموزش مغز بر مهارت حل مساله و حافظه فعال دیداری _ فضایی پسران پیشدبستانی با نارسایی ویژه در یادگیری
نویسنده مسئول : مشهدی زاده، دکتر شهرام ؛ نویسنده : هاشمی، بیتا ؛ محمدی، لیلا ؛
مجله : کودکان استثنایی » پاییز 1400 - شماره 81 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها: نارسایی ویژه در یادگیری فضایی حل مساله حافظه فعال دیداری یادگیری مبتنی برآموزش مغز
-
2.
اثربخشی نرم افزار توانمندسازی شناختی "کاپیتان لاگ" بر حافظه فعال دیداری، مهارتهای توجه، سرعت پردازش و استدلال سیال دانش آموزان ۸-۱۲ ساله شهر اصفهان
نویسنده : حسینی، سیده فاطمه ؛ نویسنده مسئول : بهرامی پور اصفهانی، منصوره ؛
مجله : عصب روانشناسی » بهار 1400 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها: استدلال سیال حافظه فعال دیداری مهارتهای توجه نرم افزارتوانمندسازی شناختی کاپیتانلاگ سرعت پردازش
-
3.
تأثیر صدای سفید بر یادگیری واژه های جدید، حافظۀ فعال دیداری و توجه انتخابی در دانش آموزان مقطع ابتدایی
نویسنده : بنائی زاده، سعید ؛ مکتبی، غلامحسین ؛ نویسنده مسئول : آتش افروز، عسکر ؛
مجله : علوم روانشناختی » بهار (فروردین) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 85 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 25 تا 32 )
کلیدواژه ها: توجه انتخابی صدای سفید یادگیری واژه های جدید حافظۀ فعال دیداری
-
4.
اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال واج محور بر حافظه فعال شنیداری و دیداری در دانشآموزان نارساخوان (ویرایش شده) // حافظه فعال شنیداری و دیداری در دانشآموزان نارساخوان
نویسنده : ناجی، الهام سادات ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ حجازی موغاری، الهه ؛ اژه ای، جواد ؛ نویسنده مسئول : حسن زاده، سعید ؛
مجله : مطالعات روانشناسی بالینی » تابستان 1398 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها: حافظه فعال دیداری نارساخوانی برنامه آموزشی حافظه فعال حافظه فعال شنیداری
-
5.
تعامل بین حافظه فعال دیداری و توجه دیداری: اثر سرنخ پس گستر در بازشناسی اطلاعات
نویسنده : خسروی، سعیده ؛ بیگدلی، ایمان الله ؛ مظاهری، مهرداد ؛
مجله : روانشناسی شناختی » پاییز 1396 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها: بازیابی توجه دیداری حافظه فعال دیداری سرنخ پس گستر