کلیدواژه نمادگرایی برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : عباسزاده، معبود ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1399 - شماره 64 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 147 تا 164 )
کلیدواژه ها:معنای برندنمادگرایی برندتعامل گرایی نمادینبرند و نمادمصرف نمادین
-
2.
نویسنده : سلطانی صفت، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1399 - شماره 33 (22 صفحه - از 130 تا 151 )
کلیدواژه ها:نمادگرایی برنداصالت برندنشانههای برنداعتبار برند درک شده
-
3.
نویسنده : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (16 صفحه - از 197 تا 212 )
کلیدواژه ها:مصرفمعنای برندبرندهای رسانهفرهنگ مصرف کنندهفرهنگ برندارزش آفرینی مشترکنمادگرایی برندروش های کاربرهـابرنـدفرهنگبـابرندهـاکـه