کلیدواژه معنای برند / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : عباسزاده، معبود ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1399 - شماره 64 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 147 تا 164 )
کلیدواژه ها:معنای برندنمادگرایی برندتعامل گرایی نمادینبرند و نمادمصرف نمادین
-
2.
نویسنده : سازور، اعظم ؛ محمدی، عین اله ؛ نویسنده مسئول : قائدی، مریم ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1398 - شماره 93 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 123 تا 146 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندمعنای برندقدرت وابستگی به برندبین المللی شدن دانشگاه هاهویت برند.
-
3.
نویسنده : طالب نژاد، عاطفه ؛ رنجبریان، بهرام ؛ بیدرام، حمید ؛ سماواتیان، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 787 تا 806 )
کلیدواژه ها:شکلکهنالگوشخصیت برندمعنای برندهویت دیداریکهن الگوهااشکال هندسیتداعیاتشخصیتتقارنبـه
-
4.
نویسنده : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (16 صفحه - از 197 تا 212 )
کلیدواژه ها:مصرفمعنای برندبرندهای رسانهفرهنگ مصرف کنندهفرهنگ برندارزش آفرینی مشترکنمادگرایی برندروش های کاربرهـابرنـدفرهنگبـابرندهـاکـه
-
5.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)