کلیدواژه نیازهای مشتریان / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : صابریفر، رستم ؛
مجله:برنامه ریزی و آمایش فضا»تابستان 1397، دوره بیست و دوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 75 تا 93 )
کلیدواژه ها:گردشگریکیفیتمشخصات فنینیازهای مشتریانتکنیک گسترش عملکرد کیفی
-
2.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ رحیم زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1394 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدل کانوباشگاه ورزشینیازهای مشتریانطبقه بندی نیازها
-
3.
نویسنده : صالح نژاد، سید حسن ؛ وقفی، سید حسام ؛ قاسمی، حسنعلی ؛ عاقل، زهرا ؛
مجله:حسابداری دولتی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 1 (8 صفحه - از 63 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکینیازهای مشتریان
-
4.
نویسنده : قیدرخلجانی، جعفر ؛ غضنفری، محمدجواد ؛ عسگری جمکرانی، حسن ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1393 - شماره 12 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 34 تا 44 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاننیازهای مشتریانمهندسی الزاماتالزامات طراحی محصول
-
5.
نویسنده : برادران کاظم زاده، رضا ؛ اقدسی، محمد ؛ البدوی، امیر ؛ بهزادیان، مجید ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 351 تا 368 )
کلیدواژه ها:خانه کیفیتپرامیتیالزامات فنینیازهای مشتریانگسترش وظایف کیفیت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)