کلیدواژه پانل / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
رابطه آیندهپژوهی و مهدویت پژوهی و کاربست روش پانل در مهدویت
نویسنده : جباری، حسینعلی ؛
مجله : مطالعات مهدوی » زمستان 1399 - شماره 50 (12 صفحه - از 85 تا 96 )
کلیدواژه ها: آینده پژوهی پانل مهدویت¬پژوهی مهدویت آینده دین حکومت
-
2.
اثر وفور منابع طبیعی بر رشد اقتصادی و نقش کیفیت نهادها
نویسنده : منصورابادی، شیما ؛ خداپرست شیرازی، جلیل ؛
مجله : تحقیقات اقتصاد کشاورزی » بهار 1398 - شماره 41 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 175 تا 192 )
کلیدواژه ها: اوپک پانل وفور منابع طبیعی کیفیت نهادها
-
3.
اثرپذیری صادرات غیر نفتی از تورم در کشورهای عضو اوپک با استفاده از داده های تلفیقی
نویسنده : مطهری آزاد، مهدیه ؛ حاجی حسنی، فرزانه ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » پاییز 1396، دوره جدید - شماره 4 (16 صفحه - از 38 تا 53 )
کلیدواژه ها: تورم صادرات غیر نفتی نرخ واقعی ارز پانل
-
4.
بررسی رابطه بین اندازه دولت و نرخ بیکاری در دو گروه کشورهای عضو Mena و کشورهای عضو OECD
نویسنده : علی پور، بهزاد ؛ اقبالی، علیرضا ؛ پدرام، مهدی ؛ نویسنده مسئول : مجدمی، سهیلا ؛
مجله : مجله اقتصادی » بهمن و اسفند 1395، سال شانزدهم - شماره 11 و 12 (25 صفحه - از 39 تا 63 )
کلیدواژه ها: تورم نرخ بیکاری پانل اندازه دولت.
-
5.
عوامل اقتصادی- اجتماعی تعیین کننده باروری در ایران (با کاربرد دادههای پانل)
نویسنده : افشاری، زهرا ؛
مجله : پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی » بهار 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 13 تا 20 )
کلیدواژه ها: باروری پانل محصول سرانه
-
6.
اثر هدف گذاری تورم بر عملکرد اقتصاد کلان : تورم و رشد تولید
نویسنده : یداله زاده طبری، ناصر علی ؛ برادران شرکاء، حمیدرضا ؛
مجله : تحقیقات اقتصادی » تابستان 1390 - شماره 95 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 243 تا 272 )
کلیدواژه ها: تورم پانل هدف گذاری تورم رشد تولید بی ثباتی مطالعات بین کشوری هدف
-
7.
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ درویشی، زهرا ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1390 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها: سهم بازار پانل عمر شرکت ارزش برند کیو توبین شدت تبلیغات عمر برند ارزش بازار مشتری تبلیغات بازاریابی شاخص
-
8.
بازیابی تغییر اقلیم در نیمه غربی کشور با استفاده از تحلیل های آماری چند متغیره
نویسنده : عزیزی، قاسم ؛ شمسی پور، علی اکبر ؛ یار احمدی، داریوش ؛
مجله : پژوهش های جغرافیای طبیعی » زمستان 1387 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها: تغییر اقلیم پانل تحلیل چند متغیره مدلهای باکس جنکینز اتورگرسیو روند دمای نقطه شبنم بارش همدان
-
9.
برآورد ظرفیت بالقوه اقتصادی مالیات در ایران
نویسنده : عرب مازار، عباس ؛ زایر، آیت ؛
مجله : پژوهشنامه مالیات » پاییز 1387 - شماره 50 ISC (22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها: ظرفیت مالیاتی پانل نسبت مالیاتی تلاش مالیاتی ظرفیت بالقوه اقتصادی مالیات
-
10.
بررسی اثر آزاد سازی تجاری بر رشد اقتصادی، با تأکید بر متغیرهای مرسوم در مدل رشد (مورد کشورهای درحال توسعه)
نویسنده : ابریشمی، حمید ؛ مهر آرا، محسن ؛ تمدن نژاد، علی رضا ؛
مجله : نامه مفید » دی 1386 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها: رشد اقتصادی کشورهای در حال توسعه آزادسازی تجاری پانل صادرات واردات رشد آزادسازی تجاری سرمایه مدل تجارت