کلیدواژه درگیری برند مصرف کننده / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : روزفراخ، عبدالله ؛ نویسنده : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
2.
نویسنده : موجودی، امین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 رتبه ج (وزارت علوم (35 صفحه - از 109 تا 143 )
کلیدواژه ها:وفاداریترجیح برندحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرفکننده
-
3.
نویسنده : عبدالوند، محمدعلی ؛ موجودی، امین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 143 تا 169 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریتبلیغات شفاهیدرگیری ذهنیحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرف کننده